Tabung Kawen

Pengalaman Mendaki Gunung

Assalamualaikum....
Sebenarnya,tinta ni aku dah tulis daripada semalam lagi,tapi yelah...bekerja dengan mesin ni memerlukan ketelitian dan dayatumpuan yang tinggi serta sikap berhati-hati.Padah salah click,terus hilang satu karangan SPM aku.HUHU

Jadi,aku nak bercerita pasal semalam dalam bentuk ringkasan jelah.Fobia punya pasal.

Aku berjaya mendaki gunung di kawasan rekreasi berdekatan rumah aku,hingga ke puncaknya!
Tinggi,memang tinggi.Tapi,berbekalkan semangat juang dan usaha yang tak putus,aku dan kawan-kawan aku berjaya sampai ke puncak.Pertama kali mendaki,dah ke puncak.Itu satu pencapaian yang bagus!

Banyak kenangan manis dan haru sepanjang mendaki ,berada di puncak dan menuruni gunung tu.Aku belajar erti persahabatan,kerjasama,tolong-menolong,tanggungjawab dan pelbagai lagi.

Kepada kawan-kawan aku yang setia dengan aku sepanjang perjalanan,thanks sooooo much.
Kepada budak kursus aku,terima kasih sebab buat aku rasa macam korang ni family aku.
"Kalau kau sakit,semua TSK rasa sakitnya..."ayat kawan lelaki aku ketika aku menyuruh dia orang gerak dahulu untuk sesi bergambar,sedangkan aku sedang bergelut melawan cramp di puncak gunung.

terima kasih...and,oh!By the way....result 20 hb ni...seriau de...!Tolong doakan aku ye...
and one more thing,kursus aku tu...kena buat preparation daripada sekarang.Jumaat dean dah nak gerak.

till then,
secret unfold,13-3 khamis
p/s:M tegur aku tadi...hehe"kasih diterima..."



Tiada ulasan:

Catat Ulasan