Tabung Kawen

komik misi 10 A finale kini dalam tangan....

Assalamualaikum!Happy!(5x);)selepas hampir tiga minggu menunggu,akhirnya aku dapat juga pesanan komik berhantu,Misi 10 A finale.Yang paling best,aku dapat daripada penulisnya sendiri.HEHE....(evil laugh)Pertama kali buat pesanan online,agak cuak jugalah.Pertama kali bank in duit,lagilah haru!Tapi,lumrah budak baru nak hidup kan.Pengalaman mendewasakan.Yang pasti,kali ni pun aku menangis lagi sebab baca komik. Baca komik pun boleh menangis ke?!Erm...sebab komik ni memang ada kaitan dengan hidup aku.Terus teringat saat-saat bersama kawan-kawan,geng PBB,dalam dorm Rukayyah...dalam dorm Sumaiyah,dalam dorm Ummu Salamah,dalam kelas 5 SA1,dalam surau aspuri,dalam bilik prep...banyak lagi.Kalau nak cerita...mau banjir tinta aku ni.The most important part is,my collection had completed!(tahniah,mar!)Pengakhiran koleksi aku lebih bermakna apabila disertakan sekali dengan kata-kata nasihat dan motivasi daripada penulis komik tu.Ini antara pesanan beliau kepada aku,Mar:"Khas buat Mar,moga karya ini dapat menjadi petikan inspirasi buat saudari dan semua yang membaca.""Semoga menjadi muslimah hebat dan berjaya di dunia dan akhirat."Hehe...till then,secret unfold,khamis,6-3-2014

x

Tiada ulasan:

Catat Ulasan