Tabung Kawen

ini saya ,mar...

ASSALAMUALAIKUM......

huhu,macam tak percaya yang aku sekarang dah ada satu blog,atau much says as my personal diary online.
 Hah,tepuk sikit....(clap2).

kiranya,bila aku dah ada blog ni,aku dah tunaikan satu hajat selepas habis sekolah aku lah.Buat satu blog.
Ye,mar!Tahniah sekali lagi...(clap2)

Apa akan aku buat dengan blog ni...

hurm...let me see....
banyak sebenarnya yang boleh aku buat guna benda ni.HAHAHA (evil laugh)

luahan hati dan dedikasi,ok...
kongsi pendapat dan buah fikiran,boleh tahan...
cari pakwe,ini cam over pulak!tapi,boleh jugak...
tunaikan cita2 kau sebagai novelis,definitely!

so,kepada sesiapa yang follow blog aku yang sederhana ni..(ayat merendah diri) terima kasih daun keladi,kalau rasa gatal pergi mandi.
huhu,
ok,serius!trima kasihlah sebab sudi baca tinta hati sang mar ni.ecece!!!

pastinya,korang tak kan rasa kecewa bila hadap tinta aku,sebab aku akan pastikan hanya yang menark dan POP GITU! yang akan ada dalam tinta ni.

benda ni yang paling penting dalam entri pertama aku ni,
to my friend's sister,kak marliyana (cam ada ikatan kimia pulak kita ni kan kak,nama pakat nak mar depan)
terima kasih sebab bersusah paah buatkan blog ni.
Terus terang,kita bukan pro and techi-savvy sangat .HEHE
:)

panjang pulak tinta aku ni,better stop now.Kalau ada apa2 yang menarik berlaku dalam hari2 aku,pasti aku kongsikan dengan pengikut aku.cheh,cam mandat besar ada pengikut bagai.

till then,
secret unfold...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan